.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جوابیه شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران مطرح شد ؛
لایروبی و تجهیز چاه آب شرب منطقه لاله آباد بابل عملیاتی شده است
شمال نیوز : شود،با توجه به شرایط مطلوب تاسیسات اعم از خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاها از نظر فنی هیچ مشکلی در تامین و توزیع آب تاکنون وجود نداشته....

شمال نیوز : درپی درج گزارشی از وضعیت آب شرب در بخش لاله آباد بابل ، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران در راستای پاسخگویی مطلوب و تنویر افکار عمومی ، جوابیه ای را صادر کرد .

متن کامل این جوابیه بدین شرح است :

مدیر مسوول محترم پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز
با سلام
پيرو درج خبری در خروجی پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز مورخه 16/4/94 با عنوان « بحران آب شرب در لاله آباد بابل» جوابيه اي جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذيل ارسال مي شود ؛ لطفا مطابق ماده 23 قانون مطبوعات در آن سایت درج شود:
آب شرب 35 روستای مجتمع لاله آباد بابل به همراه زرگر شهر با 5700 مشترک از تاسیسات آبرسانی ایستگاه درویش خیل آمل با سه حلقه چاه با ظرفیت آبدهی بالغ بر 80 لیتر در ثانیه تامین می شود،با توجه به شرایط مطلوب تاسیسات اعم از خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاها از نظر فنی هیچ مشکلی در تامین و توزیع آب تاکنون وجود نداشته ، اما به دلیل خارج شدن از مدار بهره برداری یکی از چاه ها و افزایش گرما و به دنبال آن مصرف بی رویه مشترکین در بخش غیر شرب، آب آشامیدنی تعدادی از روستاها با افت فشار مواجه شده که با پیش بینی تمهیدات لازم در مدیریت توزیع و مصرف، مشکلات موجود تا حدودی کاهش یافته است.
در همین راستا با لایروبی چاه و تجهیز آن شرایط تامین آب منطقه عادی و در چند روز آینده با آبگیری کل شبکه و خطوط انتقال و تخلیه هوا مشکل این روستاها مرتفع می شود.
روابط عمومی و آموزش همگانی
شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قاسم از لاله آباد 22 تير 1394
از طرف خودم و همسایگانم از تلاش زیاد شرکت آب روستایی استان تقدیر می کنم . خودم شاهد این تلاش و خدمت رسانی عالی هستم . ان شاالله به حق همین روزها و شب ها خدا به شما خیر عطا فرماید .
علیزاده 22 تير 1394
آقای مهندس عبداللهی خداقوت
برسمناني 22 تير 1394
اقا مدير سايت چقذ پرساندگرفتي اژ اداره اب که نظرمارو نزدي؟؟؟تاوقتي مديراب روستايي هس همينه بدترهم ميشه.کسي که دسته چپ و راستشو نميدونه.کسي که برا وقت گذروني هس اينجا.يعني باتجربه تر وباسوادتر اژ ايشان وجود نداره تو شهرستان بابل مرکز دانشگاهي استان مازندران!؟؟؟همش دروغه اب کجا درست شده بيايدخودتون ببينين اب روستاي برسمنان که فشاري نداره.
میرزائی 24 تير 1394
با تشکر از پیگیری مجدانه نماینده ساعی و پرتلاش جناب مهندس نیازآذری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.